söndag, juni 17, 2012

Intensiva veckor

Senaste två veckorna har varit väldigt fullt upp. Läser en sommarkurs som ges i samarbete med IKEA och det har varit en hel del att göra. Kan egentligen inte säga så himla mycket om vad vi gör på kursen eftersom mycket av det är hemligt, i och med att vi arbetar skarpt mot IKEA har vi fått skriva på sekretessavtal och grejer. Men det har som sagt varit fullt upp och långa dagar. Kursen går dessutom huvudsakligen i Växjö, och flera dagar har vi varit i Älmhult, så utöver heldagar på skolan tillkommer några timmars restid varje dag. Men det känns som en rolig och lärorik kurs så det får det vara värt. Nu är dock uppehåll i kursen fram till augusti så då ska det nog kunna klämmas in lite ledighet. Ska bli skönt. Även om jag har märkt de här två dagarna i helgen att jag under våren och försommaren vant mig vid att ha ganska mycket att göra hela tiden, och att total ledighet plötsligt känns lite konstigt och att jag inte har en aning om vad jag ska sysselsätta mig med. Det är dock ett rätt litet problem.

Popmässigt håller jag för tillfället på med den årliga summer party-spellistan. Den spellista som kommer ackompanjera sommarens fester och som jag varje år ser till att få ihop lagom till midsommar. Tanken är att den ska bli färdig till veckan, och då kommer jag naturlgitvis att publicera den här.