lördag, april 11, 2009

Det värmde ett gammalt pophjärta

Så var ännu en upplaga av Klubb Perfektion avklarad. Det var en riktigt bra upplaga. Både Abbey Orchestra och Molotov Jive gjorde grymma spelningar. Ni får ursäkta om jag inte kan uttrycka mej bättre än så just nu men jag kom precis tillbaka från Wictoria och känner mej av naturliga skäl ganska sliten.
Men det var en fantastisk kväll. Och det värmde ett gammalt (nåja) pophjärta att så många av er verkade uppskatta den musik jag valde att spela. Jag kände mej nästan lite tagen där på slutet när "Stenad i Stockholm" klingade ut och ni bara ville ha mer. Jag hade gärna gett er mer men jag fick tyvärr inte, ordningsvakterna stoppade mej. Vi får fortsätta någon annan gång.
Jag är så glad för att ni gillar det vi gör, det är er uppskattning som ger oss energi när det känns tungt, som ger oss motivation och drivkraft att fortsätta. Som på något sätt visar att det vi gör behövs, att vi har ett tomrum att fylla.

Hoppas vi ses 8/5!

//Nicklas

1 Comments:

Anonymous hanna filipsson said...

Hej, Jag Heter Hanna och Kommer från Borlänge och fotar för thehets.se och hannavafan.blogg.se kan ni höra av er till detta mobilnummer, om vi får fotopass, och intervjua artisterna. det ska lägas upp på hemsidor och i tidningar. vi är profisionella.
RING MIG!! : 070-3019369.
jag lovar, jag har fotat för hultsfred och arvika och privata spelningar. slå en signal så berättar jag allt.
spf, mj och md brukar prata till mig från sceen, och hur dom vill ha sina bilder. så ja, kan jag få fotopass till denna spelning?

9:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home