onsdag, juli 29, 2009

Puttetajm

Idag börjar alltså Putte I Parken. Det ska bli riktigt kul och det kommer säkert bli många grymma spelningar. Personligen ser jag mest fram emot Hello Saferide och bob hund. Vilka båda lustigt nog spelar idag. Men det är även mycket annat jag ser fram emot att se, tycker man har fått ihop ett riktigt bra program även i år.
Och som det stora Annika Norlin-fan jag är älskar jag så klart det faktum att hon kommer spela två gånger på festivalen. Måste väl dock erkänna att jag först när hon släpptes blev en yttepytte minianing besviken över att vi inte lyckades boka henne till Klubb Perfektion istället (god knows we tried som amerikanerna hade sagt) men det gick över på två tusendelars sekund och bara att hon spelar i Karlskoga är hur grymt som helst. Smaka på det liksom, Annika Norlin spelar i Karlskoga ikväll. Det känns underbart.

Men som ni säkert förstått kommer jag att finnas på plats, så kanske ses vi där.
Ha en fantastisk festival!

//Nicklas