fredag, maj 29, 2009

Klubb Perfektions Bäst Just Nu vol. 1

I brist på andra inlägg (har haft svinmycket att göra men det kommer dyka upp lite inlägg här under sommaren) har jag petat ihop en spellista i Spotify med låtar och band jag lyssnar på nu. Det är en del nytt, en del gammalt, en del superaktuellt, en del inte riktigt lika aktuellt och så vidare.
En del av det har ni nog redan hyfsad koll på men kanske kommer ni upptäcka något svinbra ni aldrig hört förut.

Har alltså valt ut några riktigt bra låtar bland det jag lyssnar mycket på just nu (och som ni märker lyssnar jag inte bara på sånt som är sprillans färskt även om man kanske kan tro det ibland). Det är helt enkelt dom i mina värld bästa låtarna just nu.
Och så har jag kryddat det hela med ett par av mina absoluta favoritlåtar.

Så här är den: Klubb Perfektions Bäst Just Nu vol. 1

//Nicklas