torsdag, oktober 15, 2009

Tack för i fredags

Ursäkta den kassa uppdateringen sen i fredags men det har varit fullt upp nu ett tag.
Men det var kul i fredags, skönt att vara igång igen. I mitt tyckte gjorde Palpitation en kanonspelning, riktigt bra.
Hoppas ni som var där hade en trevlig kväll. Vi vill ju att ni ska ha kul. Kom gärna med synpunkter på vad ni tyckte om kvällen, er feedback är viktig för oss för att vi ska kunna göra Klubb Perfektion ännu bättre. Skicka ett mail (adress: nr22af@student.hik.se) eller gå loss i kommentarsfältet.

Just nu sitter jag och lyssnar igenom Markus Krunegårds två nya skivor. Båda är riktigt bra men "Prinsen av Peking" känns nog snäppet vassare än "Lev som en gris, dö som en hund", i mina öron åtminstone.

Eftersom jag fått frågor angående titel och så vidare på några låtar jag spelade i fredags kommer jag förresten lägga upp hela listan på vilka låtar jag spelade för er här på bloggen, men det får bli ett eget inlägg.

//Nicklas