lördag, december 31, 2011

Nyårsskivan!

Nu är den klar, låtlistan till årets traditionella nyårsskiva. Tänkte att jag skulle dela med mig av den:

1. Peter Bjorn and John - I Know You Don’t Love Me
2. Those Dancing Days - Fuckarias
3. Dum Dum Girls - Bedroom Eyes
4. Mattias Alkberg - Lys Upp Mig Som En Stjärna
5. M83 - Reunion
6. Mauro Scocco - En Döende Sort
7. Amanda Mair - Doubt
8. Lykke Li - I Follow Rivers
9. Säkert! - Weak is the Flesh
10. Deportees - Islands & Shores
11. Jens Lekman - Waiting For Kirsten
12. Armand Mirpour - I am a Volcano
13. Invasionen - Demonerna
14. My Morning Jacket - Holdin’ On To Black Metal
15. Serenades - Birds
16. Bob Hund - Popsång (Mot Min Vilja)
17. Kriget - Düüm
18. Les Big Byrd - Zig-Smile
19. Anton Kristiansson - Atomvinter
20. Svante Thuresson - Columbus

I år finns skivan för första gången också som Spotifylista, så varsågoda: Remmens Nyårsskiva 2011

Och som en extra bonus bara för att det är nyår kan jag meddela att jag numera finns på Twitter. Ni är, naturligtvis, mer än välkoma att följa mig där.

Etiketter: , ,