tisdag, augusti 06, 2013

Mot Way Out West!

Imorgon kommer jag sätta mig på ett tåg till Göteborg för att besöka Way Out West. Hade inte planerat att åka dit i år i och med vissa likviditetsproblem, men så blev jag tillfrågad om att jobba som funktionär och eftersom jag inte har något annat inplanerat den här helgen var det ju bara att tacka ja. Kommer jobba alla tre festivaldagarna så jag kommer inte hinna se särskilt mycket, men eftersom jag inte hade tänkt åka dit överhuvudtaget från början blir ju allt jag ser en bonus liksom.

Det ska bli kul att åka dit. Har inte varit där sedan 2010 (förra året var jag upptagen emd annat, och året innan det hann jag inte köpa biljett innan det blev slutsålt), så det blir lite som en återkomst kan man säga. Blir överhuvudtaget den första festival jag besöker på ett par år. Förra året blev det av olika skäl inget festivalbesök alls så det ska bli himla roligt att komma iväg på en ett tag igen.

Återkommer med någon form av rapport när jag är tillbaka efter festivalen. Vill ni ha mer kontinuerliga uppdateringar hittar ni mig på twitter som @NRemmegard, när jag inte jobbar lär det dyka upp ett och annat där.

Etiketter: