måndag, december 31, 2012

Gott nytt år!

2012 har varit ett ganska händlselöst år för Klubb Perfektion. Mest eftersom vi inte gjort något. Vi har visserligen betalat en bankavgift, men det är i stort sett det enda.

För mig personligen har dock 2012 varit händelserikt. Det har genomförst både en utställning och ett konstprojekt, det har skrivits affärsplaner, besökts innovationsdag i Jönköping, jag har skrivit uppsats och jag har tagit examen, jag ahr till och med läst en sommarkurs. Och utöver det har det varit mängder med roliga fester och utgångar, det har varit enormt mycket skratt och det har varit ett gäng bra konserter, skivor, låtar, filmer och böcker. Jag har slutat plugga och sökt jobb, jag ahr visserligen inte fått något ännu men det lär komma. 2012 har, för mig personligen, varit ett händelserikt och bra år. Hoppas att 2013 blir minst lika bra.

Gott nytt år på er!

PS. Och vet ni fortfarande inte vad ni ska lyssna på under kvällens nyårsfest kan ni ju alltid klicka här och spela den lilla skiva (i år spotifylista) jag traditionsenligt sammanställer varje nyår