lördag, april 18, 2009

Vad vi gjort den senaste veckan

Så vad har vi pysslat med sedan i fredags, senaste gången vi körde något på Klubb Perfektion?
Själv har jag ägnat mej åt annat (läs: pluggat) och tagit några dagar ledigt från Klubb Perfektion. Det kändes välbehövligt efter dom två intensiva veckor vi hade med Krunegård och Molotov Jive.
Har åkt tillbaka till Kalmar också, jag bor och pluggar här nere nu för tiden, och njuter av det fantastiska vårvädret. Nu när jag är van vid att bo här nere i södern fick jag faktiskt nästan en chock när jag åkte upp till Karlskoga och såg att det var snö på sina ställen mellan Karlskoga och Örebro, här nere har vi inte haft snö sen i mitten av februari typ.
Och med risk för låta dryg kan jag säga att det kändes rätt gött häromdan när jag satt i solskenet och värmen på min uteplats och min mor ringde och berättade att det var mulet och ganska kallt i Karlskoga...

Nu med knappa tre veckor kvar är det dags att börja köra igång förberedelserna inför vår säsongsfinal med Sugarplum Fairy på scenen. Eller nu ljög jag lite, dom förberedelserna har pågått sen bokningen blev klar i stort sett men det är dags att börja växla upp det hela.
Mer information om arrangemanget och en presentation av bandet kommer att dyka upp här inom kort.

//Nicklas