måndag, augusti 03, 2009

Det var en trevlig pophelg

Ursäkta att jag inte uppdaterat under festivalen, jag har helt enkelt inte hunnit.
Men det har varit en fin pophelg. Många mycket trevliga framträdanden.

Allra bäst var i min mening Hello Saferides och bob hund. Jag skulle kunna säga mycket om tre spelningarna men jag nöjer mej med att konstatera att Annika var fin (som vanligt) och att hennes två konserter var helt fantastiska. Och bob hund, ja vad ska man säga? Det var en uppvisning, en makalös jävla uppvisning.
Moneybrothers glödande avslutning förtjänar också att nämnas i sammanhanget. Från "Reconsider Me" och framåt glödde det så intensivt att man nästan trodde bandet skulle självantända.

Det var det bästa men naturligtvis såg jag mycket annat bra också, Deportees, Perssons Pack, Vapnet, A Camp, I Are Droid, Johnossi, Parken, Detektivbyrån, bara för att nämna några. Och nu har jag naturligtvis glömt att nämna ett helt gäng bra grejer, förlåt för det.

Som sagt har jag haft en trevlig pophelg, hoppas ni också har haft kul och att ni såg mycket bra.

//Nicklas