onsdag, september 21, 2011

Väldigt bra

Ni har väl inte missat att Jens Lekmans nya EP An Argument With Myself finns på Spotify sedan några dagar tillbaka. Lyssnade igenom den igår och jag är ytterst förtjust, den är väldigt bra. Just nu gillar jag nog Waiting for Kirsten bäst av sångerna på skivan. Mest för den fantastiska texten som är sådär typiskt Lekmanskt både underhållande och tänkvärd. Nu måste jag bara vänta på att studiemedlet kommer så jag har råd att köpa cd:n.
Har ni lyssnat på EP:n? Vilken av sångerna gillar ni bäst?

Etiketter: , , ,

3 Comments:

Blogger ellenjosefin said...

Har inte lyssnat så mycket som jag känner att jag borde, men det är fantastisk to say the least. Älskar hans svengelska, det gör det så riktigt och fint på något sätt. Längtar tills den 23 oktober.

10:14 em  
Blogger Karlskoga Populärmusikförening said...

Framstår jag som väldigt okunnig om jag inte vet vad som händer 23/10?
Om jag gör det vet jag naturligtvis exakt vad som händer då, annars: upplys mig!

7:33 em  
Blogger ellenjosefin said...

han spelar i Göteborg, mest det.

6:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home