torsdag, oktober 21, 2010

Karlskogahelg

Imorgon (torsdag alltså) åker jag upp till Karlskoga, staden jag flytt ifrån, över helgen. I och med att jag fyller år till veckan ska jag upp och bli firad av lite släkt och så där. Vem vet, kanske får jag någon fin poppresent att ta med mig hem. Någon trevlig skiva eller så vore ju inte helt dumt, man kan aldrig ha för många skivor. Eller åtminstone inte för många bra skivor.

Jag vet inte riktigt vad jag ville ha sagt med det här inlägget egentligen, hade hade en tanke när jag började skriva men sen blev jag distraherad och tappade den berömda tråden lite grann. Nåväl, jag får ävl återkomma om jag kommer på vad det var.
Men kommer som sagt att befinna mig i Karlskoga över helgen så bli inte chockade om ni ser mig vandra runt på stadens gator. Och skulle någon av er mot förmodan känna igen mig (inte för att jag är olik mig men jag vet ju inte om ni däruppe som läser här ens vet vem jag är) får ni gärna säga hej, är alltid kul att få ansikten på statistiken så att säga och popmusik har jag alltid tid att prata om.

Och nu har det visst börjat snöa också i Kalmar. Fan, jag som precis drygade mig om att vi minsann inte haft någon snö här nere i södern i en kommentar på en kompis blogg.

Etiketter: , , ,