tisdag, december 28, 2010

Mellan helger

Så är julen över för i år sedan några dagar tillbaka. Fick ni några fina poprelaterade julklappar?
Själv fick jag en liten bunt med skivor, mest sådana som man behöver men av en eller annan anledning inte har blivit av att man köpt tidigare, men i övrigt var det inte så värst poprelaterat i julklappshögen.

Nu blickar vi istället fram emot nyår. Kommer inte lägga upp någon årsbästalista här, det görs så många ändå så jag ser inte riktigt vad jag skulle kunna tillföra (plus att en sådan lista skulle bli rätt förutsägbar). Hade istället tänkt lägga upp några texter om specifika låtar som speglat mitt år nu under mellandagarna men det blir tyvärr inget. Jag har helt enkelt inte haft tid att skriva de texterna, uppsatsskrivandet kom ivägen kan man säga och jag fick helt enkelt prioritera skolarbetet. Det blir så ibland.

Något jag däremot kommer publicera, det är vilka sånger som kommer finnas med på årets upplaga av den lilla skiva jag sammanställer varje nyår som en sorts kombinerad tillbakablick på året och soundtrack till den årliga nyårsfesten. En fin liten tradition om jag får säga det själv.
Vad som kommer finnas med på årets nyårsskiva är dock inte riktigt klart ännu utan ni får ge er till tåls några dagar till. Traditionellt sett offentliggörs det aldrig före nyårsafton men om ni ber snällt kanske ni får veta det redan på torsdag kväll, fast då måste ni be väldigt snällt.

Etiketter: , , , , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ber väldigt oerhört supermycke snällt.

10:30 em  
Blogger Karlskoga Populärmusikförening said...

Eftersom du ber så snällt så okej då. Kika in här imorgon (torsdag) kväll någon gång så ska låtlistan komma upp.

2:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home