onsdag, december 22, 2010

Julfirandet hägrar

Imorgon (eller rent tekniskt senare idag, men eftersom jag inte gått och lagt mig ännu är det fortfarande tisdag i mitt huvud) åker jag upp till Karlskoga för att fira jul. Jag gillar julen så det kommer nog bli trevligt. Dock blir det sannolikt ingen gammal hederlig juldagsutgång för min del i år, jag har inte riktigt tid för det utan jag måste arbeta med min uppsats under mellandagarna. Vilket för med sig att ungefär halva min packning består av ett helt gäng ganska tjocka (och tunga) böcker om marknadsföring. Jag ser redan fram emot att lyfta den där väskan upp och ner på olika bagagehyllor.
Blir dock kvar i Karlskoga till efter nyår så det blir antagligen festande på nyår istället. Fast det är då det, nu ska det först och främst firas jul innan man börjar tänka på nyår.

Nåväl, kommer säkert återkomma någon mer gång innan jul så det där med att önska en god jul väntar jag med tills dess. Under tiden kan ni ju roa er med den briljanta bildbloggen Spontane Fredrik.

Etiketter: , , , , , ,