tisdag, februari 22, 2011

Lyssna på Lykke Li

Till att börja med så gör jag som vanligt och ber om ursäkt för att jag varit så kass på att uppdatera. Har varit mycket nu ett tag med redovisningar och tentor och allt vad det har varit.

Men nu till det jag egentligen tänkte skriva om. Fick precis reda på att det nu går att lyssna på Lykke Lis kommande album Wounded Rhymes som släpps nästa vecka. Det kan ni göra genom att helt enkelt gå in här och klicka på play.
Har inte hunnit lyssna själv än, tänkte göra det nu. Men efter att ha läst recensionen i nya numret av Sonic som landade i brevlådan idag är jag minst sagt förväntansfull. Det hade jag fövisso varit ändå, det är ju Lykke Li, men fina recensioner höjer ju alltid förväntningarna en smula. Sen återstår bara att vänta på att den fysiska skivan ska dimpa ner i brevlådan. Albumet är ju beställt sedan länge, som den sucker för begränsade specialutgåvor jag är kunde jag naturligtvis inte hålla mig från att köpa det "limited edition collectors set" som gick att förhandsbeställa i slutet av januari.

Etiketter: , , ,