torsdag, februari 03, 2011

Skriver för sällan

Nu har det gått nästan en vecka sedan jag skrev här sist. Igen. Så långt mellan gångerna borde det inte vara. Fast jag har inte haft något att skriva om heller och då är det väl egentligen bäst att låta bli, annars blir det ju bara innehållslös utfyllnad liksom. Veckan som gått har med andra ord varit tämligen ordinär. Eller jag fick förresten en fin Säkert!-affsich på posten häromdan, det händer ju inte varje vecka direkt. Den ska jag sätta upp på väggen bara jag kommer mig för. Men i övrigt är det mest spektakulära som hänt är typ att jag blev väckt en morgon av att en katt satt utanför fönstret och jamade. Inte så spännande alltså. Nåväl, återkommer under helgen och då lovar jag att jag ska skriva något med lite mer substans.
För övrigt är The Funk Brothers – Ain't No Mountain High Enough - Instrumental dagens låt idag också.

Etiketter: , ,