torsdag, juni 23, 2011

Mot Karlskoga ett tag igen

Sitter på tåget på väg mot Karlskoga. Riktigt hur länge jag kommer vara kvar där uppe vet jag inte, men i första hand åker jag dit för midsommar och sen blir jag nog kvar över Putte i Parken åtminstone. Sen får vi se.


Men vad ska alla göra på midsommar? Har ni några spännande planer? Själv ska jag som det ser ut just nu festa med lite gamla bekanta. Kan nog bli trevligt. Dock har jag fått lova att låta bli musiken. Inget ont om de jag ska till men vi delar inte riktigt musiksmak. Hur som helst, för er som ska ha fest men inte bestämt er för vad ni ska spela för musik har vi på Klubb Perfektion slängt ihop en spellista med den talande titeln Summer Party 2011. Där finns lite gammalt, lite nytt, en del smalt, något med lite mer bredd, hits (eller well, kanske indiehits snarare) och mer obskyra grejer, där finns kanonlåtar såväl som ironilåtar och guilty pleasures (stavas det så?). Allt som krävs för en lyckad fest med bra musik helt enkelt.


Så varsågoda, Klubb Perfektion ger er Summer Party 2011

Etiketter: , , ,