söndag, maj 22, 2011

Uppsatsperiod igen

Om någon undrar varför det inte uppdaterats här på ett tag så är det för att jag är mitt uppe i uppsatsskrivande och inte gör så mycket mer än att arbeta på uppsatsen under dagarna. Då kommer man inte på särskilt mycket att skriva här. Vad det är för uppsats jag skriver? Skriver om varumärken och festivaler kan man säga, mer specifik gör jag en fallstudie där jag undersöker en enskild festivals varumärke och hur det kommuniceras. Har en del intressanta uppslag och har hittat en del spännande grejer i de intervjuer jag hittills genomfört, så bara jag får ihop analysen ska det nog kunna rätt bra tror jag.

Och så mycket mer har jag egentligen inte att tillägga just nu. Jag återkommer när stunder finns och jag har något att skriva om helt enkelt.

Etiketter: , , , ,