söndag, juli 03, 2011

Mitt Putteschema

Här är då det schema som jag tänkt mig att följa under Putte i Parken nästa helg. Kommer väl antagligen bli någon minut här och där på en del annat också (det blir det ju alltid) men det här är hur planen ser ut.

Onsdag
15:00 Stefan Sundström
19:00 Alexis Weak eller Nationalteatern (beror på vad jag känner för i stunden)
21:00 Little Marbles
23:30 Eventuellt Daniel Adams Ray (beror på humör, väder, ork etc.)

Torsdag
15:00 Armand Mirpour
19:00 Miss Li
20:00 The Wombats
21:00 Peter Bjorn and John
22:30 Syket
23:30 Me and My Army
00:30 Bob Hund

Fredag
15:00 Kajsa Grytt
18:00 Sator
19:00 Veronica Maggio
(19:30 Paper)
21:00 Those Dancing Days
22:00 Manic Street Preachers
00:30 The Ark

Lördag
20:00 Movits
21:00 Lilla Sällskapet
22:00 Adam Tensta
22:30 Marcus Price & Carli (eller Paper)
23:30 The Concretes
00:30 Håkan Hellström

Fotnot: Jag ska se Paper, att de står inom parantes beror på att de i skrivande stund inte finns med på det spelschema som finns publicerat på Putte i Parkens hemsida. Gissar dock att de kommer spela på någon av de två tider på rockbaren som är angivna som TBA (fredag 19:30 samt lördag 22:30) varför det är där de återfinns i mitt personliga schema här ovan.

Rent spontant känns ju torsdagen som den klart bästa dagen. Väldigt få egentliga luckor där och tre av de band jag ser mest fram emot att se (Peter Bjorn and John, Syket, Bob Hund) nästan på rad. Även avslutningen på lördagen ser riktgit grym ut med Concretes och Håkan direkt efter varandra. Extra bonus där är ju att Maskinen spelar samtidigt som Concretes vilket borde innebära att vi slipper fulla idioter som förstör stämningen för oss som verkligen vill se Concretes. Haha, vad elitistsik och dryg jag kan vara ibland.
Svagaste dagen är helt klart onsdagen. Ganska stora luckor i programmet och knappt något man känner att man verkligen måste se. Och så blir det som det ser ut nu också den dag då man går hem tidigast.

Etiketter: ,