torsdag, juli 29, 2010

Onsdagen var fin, nu peppar vi för torsdagen

Så är det torsdag. Första dagen på PIP 10 är avklarad och nu laddas det för dag två.
Gårdagen var mycket trevlig. Såg det jag hade tänkt att se (och lite till) och det jag såg var överlag bra eller mycket bra. Kommer antagligen dyka upp en eller annan recension vad det lider men jag har inte riktigt haft energi nog för att få ihop tillräckligt bra texter. Betygen är satta men man måste ju få ihop en vettig text också.

När jag går upp idag beror lite på vädret. Om det inte regnar så går jag nog upp och ser The Baboon Show vid tre, annars kilar jag nog inte iväg förrän det rä dags för Docenterna vid 18.30. Pallar liksom inte att stå och vänta i typ två och en halv timme mellan Baboon Show och Docenterna om det regnar.
Höjdpunkterna på förhand ser väl dock ut att bli Monty och This is Head. Det är dem som jag är mest pepp på att se idag. Så får vi se om de motsvarar förväntningarna. Tänk förresten vad fint det vore att få höra Paraply om det regnar, "regnet står som spön i dyn, det känns som nån har öppnat skyn". Fast det bästa vore ju så klart att slippa regn överhuvudtaget.

Etiketter: