torsdag, november 18, 2010

Fullt upp

Har inte varit mycket pop för min del på sistone. Inte rock heller för den delen. Har haft lite för mycket att göra på sistone för att riktigt ha tid att nära musikintresset i någon större utsträckning än att spela en och annan skiva och lyssna på några sånger i Spotify. Det är visserligen inte fy skam, att lyssna på bra musik är ju underbart, men ändå. Brukar lyssna på betydligt mer musik än vad jag gjort senaste veckan.
Är dock en sådan där period med oerhört mycket att göra just. Har både en c-uppsats och ett par andra kurser parallellt med den (inget jag kan rekomendera och inget som heller var meningen men det råkade dessvärre slumpa sig så) så jag är mer eller mindre översållad av skolarbete fram till mitten av januari då uppsatsen ska lämnas in och höstterminen är över. Nämnde nog mest det för att få gnälla lite tror jag.

På tal om något helt annat så hade jag gärna besökt Sonics tioårsjubileum imorgon (torsdag alltså, min dygnsrytm är lite så där kan man nog säga). Dessvärre har jag varken riktigt tid eller möjlighet men är det någon av er som befinner sig i eller i närheten av Stockholm imorgon tycker jag definitivt att ni ska investera i en biljett till nämnda jubileum. Det är en riktigt fin samling artister de fått ihop för firandet.

Men nu borde jag nog gå och lägga mig snart tror jag. Måste försöka komma upp i hyfsad tid imorrn, har ju som sagt en del att göra. På återhörande någon annan dag, någon gång under helgen skulle jag gissa på.

Etiketter: , , , ,