onsdag, april 20, 2011

Resa mot Värmland

Har varit dålig på att uppdatera här på sistone (som vanligt får man väl nästan säga), fast jag får väl skylla på att jag inte haft särskilt mycket att skriva om. Hur som helst, åker upp till Karlskoga imorrn (onsdag alltså) och ska vara kvar där uppe över helgen. Har inte varit där sedan i julas så vi får väl se om jag känner igen mig eller om jag går vilse på vägen från busstationen. Men ni som där uppe nuförtin, händer det nåt sköj i stan under restan av veckan eller till helgen? Eller ska jag rikta in mig på att ägna hela påsken åt att sitta i morsans och farsans soffa och trycka i mig godis?

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

satsa på godiset! om inte så spelar någon/några på red brick på lördagskvällen.

4:09 em  
Blogger Karlskoga Populärmusikförening said...

Haha, just nu lutar det åt godiset faktiskt. Om jag inte lyckas övertala mina Karlskgavänner att vi ska dricka lite vin/öl någon kväll vill säga.

Men kör gamla fina reddan livemusik nuförtiden alltså? Shit, sist jag var där (vilket visserligen är på tok förlängesen, vi pratar alltså före vattenläckan här, blir lätt så när man inte bor här) var det mest bara ett skönt barhäng. Tänk så tiderna förändras (och usch vilken dålig koll jag har ibland).

11:46 em  
Anonymous Anonym said...

om du mot förmodan skulle ändra dig är det vid tio på "reddan". och ja jag antar att de gör det, lite sporadiskt dock, tror det är lite de som vill spela får spela.

5:35 em  
Blogger Karlskoga Populärmusikförening said...

Får tacka för tipset. Hamnade dock på en hemmafest hos en kompis istället. Sen lyckades jag undvika ett besök på Harrys med en hårsmån, känner mig oändligt tacksam för att vi var många fler än vad som rymdes i taxin.

Var dock prat om att vi skulle ta oss till reddan i fredags eller idag istället. Men det blev inget eftersom fölk inte orkade dricka öl två dar i rad. Var tog dekadensen vägen?

11:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home