tisdag, april 26, 2011

Karlskogabesöket är över för den här gången

Påsken är över (hoppas alla hade en trevlig påsk) och det är dags att lämna Karlskoga för den här gången. I skrivande stund sitter jag på tåget tillbaka till Kalmar, någonstans mellan Nässjö och Alvesta för att vara exakt.
Helgen uppe i Karlskoga spenderades som väntat huvudsakligen med godisätande och allmänt slöande hemma hos mina föräldrar. Fast i lördags blev det en liten paus i godisätandet då jag var på fest hemma hos en kompis. Det var trevligt, lyckades till och med smyga in en och annan bra låt i festens playlist.


Men nu är det som sagt tillbaka till vardagen ett tag igen. Skolarbete, skolarbete, lite pop, lite vin och mer skolarbete är väl ungefär vad jag kommer ägna mig åt fram till sommaren. Poppen och vinet är det jag ser mest fram emot.


Men nu är det snart dags för tågbyte så det är väl bäst jag börjar avsluta det här, vore ju trist att missa att kliva av.