fredag, april 29, 2011

Hemtentainlämning, The Crookes och Irene

Lämnade in en hemtenta idag och blev bjuden på tårta på skolan. Med andra ord avslutades ännu en delkurs idag. Känns ganska bra faktiskt. Nu kan jag ta helt ledigt i några dagar. Eller ja, bortsett från att jag måste fundera ut ett ämne att skriva b-uppsats i medie- och kommunikationsvetenskap om är klart. Någon som har något förslag?

Imorrn spelar för övrigt fina The Crookes på Debaser Slussen. Hade galet gärna åkt dit men av olika anledningar hade jag tyvärr inte möjlighet att åka upp den här helgen. Får se om jag hittar på något annat istället eller om jag nöjer mig med att sitta på min uteplats och dricka vin (om nu vädret tillåter sådana övningar vill säga).

För övrigt är Irenes gamla (nåja) pärla By You Side dagens låt. Låter den inte sisådär 98% vin i solen?

Etiketter: , , , ,