onsdag, juli 06, 2011

Inför Putteonsdan

Första Puttedagen idag alltså. Jag kommer promenera iväg till festivalområdet för att se Stefan Sundström vid tre, sen blir det ngåra timmars väntan tills det är dags för antingen Nationalteatern eller Alexis Weak (har fortfarande inte bestämt mig, får gå på stundens ingivelse helt enkelt). Rent generellt blir det faktiskt en hel del luckor ock väntan idag. Men så är denna dag också festivalens klart svagaste i mina ögon (imorgon är den, åtminstone på pappret, bästa men det återkommer jag till då). Men det ska nog bli trevligt ändå.
Hur länge jag blir kvar på festivalen idag får vi se. Förutsatt att det inte börjar regna, att jag orkar och att jag inte blir less på att vänta stannar jag nog och tittar på Daniel Adams Ray. Men skulle vädret bli dåligt eller nåt sånt går jag nog hem när Little Marbles är slut, för då pallar jag nog inte att bara vänta i (minst) en och en halv timme på att DAR ska börja.

Nåväl, nu ska jag börja ta tag i en del jag måste få gjort innan det är dags att gå iväg till festivalområdet. Vem vet, kanske ses vi där.

Etiketter: