fredag, mars 25, 2011

Tenta med mera

Skrev tenta idag, och igår hade jag en redovisning av ett skriftligt arbete. Båda gick bra. Kändes det som i alla fall, exakt hur det gått kan man ju aldrig veta säkert innan man får resultatet. Hur som helst känns det skönt att tentan är skriven. Nu kan man ta ledigt över helgen.
Ska nog lägga mig lite på soffan och vila tror jag. Har varit uppe sen sex imorse så jag känner mig rätt seg (normal tid för mig att kliva upp är 10, så klockan sex är svinidigt, plus att man ju alltid är rätt trött efter en tenta). Sen ska jag nog hälla upp ett glas vin och njuta lite av att tentan är avklarad. Och ikväll funderar jag på att kila ner på stan då det är dags för popidyll igen. Det är ju smått perfekt att det är samma dag som man skrivit tenta (=inte behöver tänka på skolarbete alls), speciellt när den dagen dessutom råkar sammanfalla med den veckan CSN slutligen slutade krångla och gav mig pengar för första gången sen i december.

Etiketter: , , , , ,