tisdag, mars 15, 2011

Bob Hund blir ett kärt återseende

Kom på att jag helt glömt bort att blogga om att Putte har släppt band idag. Det måste jag ju åtgärda.
Nåväl, först till det som är kul. Bob Hund! Kanonbokning, går inte att säga något annat. Visst spelade de på Putte för ett par år sedan men spela roll, finns det någon band som är värt att se igen och igen och igen x10000 så är det Bob Hund. Lysande på skiva (även om jag inte hört nya skivan ännu), ännu mer lysande live. Det blir ett kärt återseende.
Me And My Army, också hyfsat kul. Kan inte säga att jag lyssant sådär skitmycket på dem direkt men det jag hört har varit bra så det kan nog bli trevligt att se.

I övrigt är väl släppets innehåll inte toppenkul direkt. Veronica Maggio kan nog i och för sej vara okej att glo på om det inte krockar med något viktigare, men inget som i sej är värt biljettpriset liksom. Men dom andra två, well, låt oss stanna vid att jag inte är särskilt förtjust i dem. Så får var och en dra sina slutsatser utifrån det.

Etiketter: , , , ,