tisdag, mars 29, 2011

Väntans tider

Fick ett meddelande under kvällen att jag har ett brev eller paket på väg från cdon. Bland annat innehållandes den här trevliga samlingen. Som några av er kanske vet råkar jag ju vara ganska förtjust i just "French girl singers of the 1960s", eller franskt 60-tal sådär överlag egentligen, så den där samlingen ser jag verkligen fram emot att få hem. Tillsammans med allt det övriga i försändelsen är klart. Hoppas det hinner komma fram imorgon. Dessutom sägs det ju att Putte kommer släppa några svenska akter imorrn. Kan bli intressant att se vad det blir. Själv hoppas jag som bekant på Säkert! och Lykke Li. PS. om någon undrar varför jag så ofta nämner just Putte I Parken så beror det naturligtvis på att den festivalen är belägen i Karlskoga och att den här bloggen rent formellt ägs av Karlskoga Populärmusikförening. Så även om jag personligen inte har bott där på några år ligger det på något sätt i uppdraget att uppmärksamma just Putte lite extra

Etiketter: , , , , ,