torsdag, augusti 05, 2010

Inte min påse, men festivalens coolaste gästande

Bloody Beetroots
Det ska sägas direkt att det här är inte min grej musikaliskt. Publiken verkar dock gilla det. Dalen är hyfsat välfylld och halva publiken studsar konstant upp och ner. För mig som inte är något större fan av musiken blir det dock rätt enformigt efter ett tag, mycket låter på i mina öron på ett ungefär likadant och det händer inte så jäkla mycket.
Att Dennis Lyxzén kommer in och gästar på den gamla Refusueddängan ”New noise” är dock naturligtvis stencoolt. Även om jag själv aldrig fattat grejen med varken Refused eller den typ av musik de spelade inser jag att det är rätt stort att ha sett Lyxzén framföra den låten. Och att jag kommer kunna reta mina vänner som gillar Refused med att ha sett det.

Betyg: 2

Etiketter: , ,